onsdag 4 juni 2008

hörseltest

ja det var ju bara o ta till appostlahästarna om vi skulle ta oss till LiM. Väl där så lyckades hon inte med det vänstra örat så det blir återbesök om 2 veckor. Då hoppas jag att det blir utan Mike o med bilen så jag slipper gå i hettan.
Sen gick vi till stan köpte lite nödvändigheter på apoteket o present till min syster som tar sin
sjuksyrreexamen im.
Skulle byta kläder som Milo fått är för litet, men hann inte med det för Mike blev ju kissnödig. Jaja var ju bara o lämna det jag hittade o springa iväg till toan med honom....
Ja det var väl vad som hände idag. Ja just det vi var ju o tittade på ett hus oxå. Men det ska vi inte vara med o buda på. Var en massa konstiga grannar.
Im ska vi till lkpg o titta på min syster. Nu har vi äntligen fått ihop 2 bilar så vi kan komma in dit allihop. Sen på kvällen har Elin skolavslutning så vi kommer visst hänga ihop hela dan med La Familja.
Ikväll var inte grabbarna roliga o ha o göra med. Ingen av dom ville somna. O den lille han ska bara äta hela tiden... Vet snart inte vad jag ska göra han äter konstant på sin vakna tid. För har han inte bröstet i munnen så skriker han. Där i mellan så bajsar han oxå.
Nu måste jag tvätta lite så jag har nåt o ta på mej im.
Kram

Inga kommentarer: