torsdag 10 juli 2008

pump

Ja o så detta eviga pumpande... Tycker att det är jätte kul o hålla på med. Jo jag lovar det är jätte kul. Tror ni mej inte??
I dag var vi i Kärsby o hälsade på. Jo Mikaela UTAN Mc Donalds denna gång. Fick hemlagad mat av Malin, det tackar vi ödmjukast för.
Milo han sov mest när vi var där helt otroligt han som typ aldrig sover på dagarna. Mike o Max lekte o jag, ja jag pumpade o pumpade o pumpade. Malin hon servade med fika o mat hon.
Inga som helst problem med Milo ikväll. Tror att det börjar bli ordning på killen faktiskt. Eller det kanske bara är en tillfällighet.
Nu väntar Mike o jag på att Kaj ska komma hem, han är på väg hem iaf. Jag måste åka o handla om bilen tillåter det.
Den dog ju då som vanligt när vi var på väg hem från Malin o Max. Nära att den inte startade igen men den gav med sig. Sen höll den på o lägga av hela vägen hem men vi klarade oss hem iaf. Inte så säkert att den startar igen.... Bara o hoppas.... Annars blir vi strandsatta jag o barnen inte kul inte.
Im vet jag inte vad som händer men vi hittar alltid på nåt, gör vi jämt.
Ha det bäst utan protest

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå utan "Donken"....? Nu låter det som att det äre enda vi äter när vi umgås..hmmmm!!
Typ ett par tre ggr har det hänt!!
Vi går ju på diet lr hur var det!!
Kramiz

Thez sa...

ja absolut gör vi ju det. men Mikaela "tror" att vi alltid äter "donken"...;)

Mickan sa...

hm måste "försvara "mig:)
Så fort här på bloggen max o malin varit inblandade så har det stått om denna "donken"..
Får en uppfattning av vad jag läser;)
var på donken idag och åt den dära bilar glassen..SATAN vad god..
Diet?va F..!
pussis