onsdag 2 juli 2008

städa, stÄDA, STÄDA

Ja det är nåt som jag verkligen behöver göra men jag har faktikst inte tid med det. Inte så kul o sätta igång med det kl 21 på kvällen, för då är den enda tiden som finns. Jag orkar liksom inte städa så sent. Tänk bara om Milo snart skulle kunna tycka om sitt liv med oss. Ja fan vad så mycke enklare allt hade varit då. Men men snart så ÄLSKAR han livet med oss.
Snart är det Fredag då kommer Kaj hem. Åhh jag längtar så.
Ja idag så sov vi typ 2 timmar på fm alla tre. Det var jätte skönt faktiskt. Sen fixade Mike o jag lunch o fika sen bar det iväg till Stadsparken.
Vi hann inte mer än o komma dit så skulle Mike fika. Jag sa att han fick leka lite först så han jagade runt på en stackars kråka ett tag. Efter fikat blev han ju givetvis kissnödig så vi gick bort o kissade i häcken vid fontänen. Där satt Åsa o Isak på en bänk o njöt av det härliga vädret. Vi gjorde dom sällskap för Milo skulle ju som vanligt äta Suck..... Sen kommer Mike springandes o då har han blivit bajsnödig oxå. Ja ja bara o packa ihop barn o fika o allt vad vi nu hade med oss o gå till motorcafet. Köpte en glass till han som jag fick äta upp för han hade ju inte tid o äta den skulle klättra på "sjöodjuret". Sen tillbax till stadsparken så han kunnde leka lite till. Träffade då en jobbkompis Alma o hennes som Benjamin där. Mike o han började leka med en gång. Alma o jag pratade lite hon hade fått reda på att bebisen i magen är en liten tjeja. Gav även Milo mat igen. Masade oss hem motstridit från dom båda tror jag. Milo fick jag bära på hela vägen hem o Mike han stannade varannan meter o stampade på myror eller så plockade han sten. Men hem kom vi iaf. Lagade mat igen, hämtade kajs paket, badade barnen o till slut fick jag dom båda i säng.
Satte mej i soffan med en glass o chips mums. Ska vika lite tvätt o sen är det dax o hänga lite oxå. Ja just det ja sova ska jag väl hinna med oxå.
Nähä dax o ta hand om tvätten o ta en dusch.
Bye

Inga kommentarer: