måndag 30 juni 2008

Lider med min son (den lille)

Ja var på BVC idag för vägning mätning. Inget fel på det iaf, men så han ser ut i ansiktet stackarn. Det är var överallt på han. Han är gul/brun på öronen, kinderna, runt munnen o runt näsan. Vi har fått tid im hos läkarn hoppas nu att det inte är nåt bestående utan bara tillfälligt. Kan ju vara nåt jag ätit hoppas på att det är apelsin han inte tål. Men Inger sa att det kunnde vara eksem. Stackarn om det ska blossa upp både nu o då fan va snygg han kommer vara då... Äh not. Men prickig är han oxå fast det var hon inte orolig över bara att det vätskar sig o är torrt.
Ja nu ännu en vecka som gräsänka. SUCK. Inte kul o vara själv med 2 barn men vad gör man??
Ikväll var inte Milo så rolig han var inte ett dugg sugen på o sova. Men han fick ge sig till slut. Mike somnade typ innan han hade lagt huvvet på kudden.
Fick min bikini idag. Oj Oj Oj. Nu kan jag vara med i "sillis" gänget. Den på mej o mjölksprängd fyllda bröst. Shit va snyggt det var. ÄHHHHH NOT. Ja ja ingen som ser mej när jag fläskar ut mej i Pariserviken.
Se om jag får nån tid av mina söner i veckan så jag kan städa. Börjar ju damma igen här hemma. Fast det är klart jag lägger ju hellre tid på mina barn o aktiverar dom än o städa, men snart är det allergi varning i hemmet.
Veckan som kommer är lugn, hoppas att det inte blir fler turer till BVC eller VC. Men det SKA det inte bli för han är BARA allergisk mot apelsin som jag har druckigt i form av juice.
Nu är det läggdax, John Blund kom precis sitter här bervid o strör sitt stofft.
God natt

3 kommentarer:

Mickan sa...

jo men jag ser dig ju på stranden...i am someone:)
men du..vi kan ju kolla på varann så ser vi ju våra spegel bilder:)
2 barn har vi fött och kan bara säga-go girl .go girl:)

Thez sa...

ja men för dej har jag inget o dölja...

Mickan sa...

så ska det låta!!:)