onsdag 25 juni 2008

5 veckor idag

Hjälp vad fort tiden går!!! Snart flyttar han väl hemifrån....
Känns som jag nyss kom hem från BB men så är det ju inte. Skrikandet då, ja det är si o så med det. Vissa dagar bättre andra samma som förrut. Ikväll höll jag på o bryta ihop men jag lyckades hålla mej samman så jag kunnde söva honom. Trodde ett tag att nu slutar han väl aldrig o skrika. Det är ju värst nu när inte Kaj är hemma o kan ta över så jag får gå undan. Men han är snart hemma igen till oss.
Var på BVC i måndags, nu väger klumpen 5250 o är 58 cm lång. Han mullar på sig riktigt bra tycker jag. Annars har det vara lugnt i veckan. Har varit på stan o gått runt lite. Vi har även varit hos Sandra o Thea o fikat o lekt. Snart får dom sin lilla Molly/ie. Vet ej hur hon har tänkt o stava det. Ja det är iaf vad Thea säger att bebisen ska heta...
Im ska vi till Kärsby, har ju nästan blivit vårt andra hem. Ja o så har vi ju Vimpelgatan, Furulidsgatan o Holmsvägen. Så oss går det ingen nöd på....
Jaha o när har solen tänkt o komma för o stanna igen då?? Vill till Pariserviken NU!!!!!!!!!!!!!!
Fan börjar ju bli transparant igen ju. Mike har tom börjat prata om att åka till stranden så det är väl dax o ta sig dit.
I helgen kan det bli Mantorp för familjen. Beror helt på Kaj om han får igång sin bil eller han kanske bara måste vara i garaget o skruva så den blir körbar nångång.
Det är ju fest i stan i helgen igen. Ja hela Juni är ju bara en enda stor fest i stan. Så man måste väl ta sig ner till Hamnen nånting i helgen antar jag. Köpa en o annan ballong o lite godis. Kanske tom ta o åka nån stillsam karusell. Ja inte jag men Mike kan ju bli sugen på det.
Kanske bäst o ta o lägga sig snart ska ju upp snart igen. Det blir väl vid 6 hugget im som vanligt. Milo den morgonpigga killen... Typiskt att jag ska få en morgonpigg kille, jag som är så trött på morgonen. Jaja bara o bita ihop får väl sova när barnen har flyttat hemifrån. Eller när jag har blivit pensionär....
Nu lämnar jag in för idag ha det tills vi hörs nästa gång. PUSS

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig, varför ska de små upp så tidigt för....de borde lära sig lite hyfs!
(Wilma är hopplös!)

/Veronica

Mickan sa...

..Här kommer en som inte håller med ett dugg ..haha idag vakna vi 10:47 pip...Ja lite väl sent kanske..Men hela familjen behövde visst det ..(helst Micke )
puss

Thez sa...

Hmpf typiskt att en del ska få sova hela förmiddan...

Mickan sa...

Din Tur Kommer..