söndag 22 juni 2008

Ett tag sen

jag var här ser jag. Slarvigt av mej o inte skriva nåt till er alla. Men jag har inte så mycke tid för det längre o mindre tid kommer jag få för nu ska Kaj iväg på jobb oxå. Ja ja men ett par rader lite då o då ska jag väl hinna med.

Ja o vad har nu hänt sen sist. Ja händer inte så mycke i mitt liv ammar mest tycker jag o byter bajsblöjor o kräkkläder.

På Midsommarafton var Mike o jag själva på stan, Milo var med Kaj. Så skönt o komma ifrån honom en stund Milo alltså.... Kaj behöver vara själv med honom oxå nyttigt för dom båda. Sen kom mamma o syrran o åt sill, skinka o färsk potatis. Efter det bar det iväg till IFK plan på Midsommarfirande. Ja det var trevligt där uppe, Mike o jag dansade en lite sväng runt stången, hade ju som vanligt Milo i bärselen är ju inte så smidig då med han hängandes där. Sen tittade vi på brandbilen o ambulansen som kom för en uppvisning. Sen hör o häpna nu Mike red på en häst. Jag är riktigt impad av honom han har ju alltid velat men aldrig vågat. Men då slog han slag i saken o gjorde det. När han hade ridit klart var det slut på firande så då var det bara o åka hem. Fixade lite mat till mej o Mike o skjutsade Kaj till Micke på hans 30 års fest. Hoppas att det var en lyckad fest.

Igår lördag var vi hos morfar o bonusmormor. Åt lite mat o umgicks lite. Kaj var i garget o fixade med sin bil. Han fick "hjälp" av "mårten o dårten". Kanske inte vad han önskade men dom har ju bosatt sig där. Barnen fick ta sig ett bad o sen på med pyjamasen.

Idag har vi gått upp vid halv 7 (gjorde även det igår), så en liten tupplur blev det för hela familjen på fm. Vi fick besök av Malin o Max oxå., dom hade med sig lite mat från Mc Donalds men Mike åt bara morötterna han var inte så hungrig. Men leka kunnde dom iaf ojojoj vilket liv 2 barn kan föra. Men bara dom har kul så är jag nöjd.

Ja det är väl vad som har hänt i helgen. I veckan har vi inte så mycke inplanerat ska till BVC im kl 11 o på torsdag ska vi till Malin o Max på fm. Det är vad som händer hitintills. Så vi är öppna för förslag.
Snart läggdax bara hänga tvätt först.
God natt sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Cowboysare!! Såååå "katig" han ser ut, mm söööt den ungen! Karin...

Mickan sa...

:)tycker det e mycket mc donalds mat med i bilden när du brukar nämna Max o resterande familj...