tisdag 8 juli 2008

Suck

När ska dessa kilon jag har kvar försvinna?? Kanske lite fortare om jag slutar äta chips, godis, glass o fikabröd. Men va fan det är ju GÖTT. Lite promenader kanske inte skulle skada oxå. Men när ska jag hinna med det? Ja Milo kan jag ju ta med mej men Mike då han orkar inte gå med mej. Killen skulle ju inte ens hinna med med dom där taxbenen. Går ju iofs när Kaj är hemma men det händer ju inte heller så ofta.
Har varit på vårat privata dagis idag (vimpelgatan). Alltid lika livat när familjerna Taikons slår sig ihop.... ;)
Im blir det klippning för hela slanten jag o Mike. Ska bli skönt o klippa bort dessa toppar som bara trasslar sig. O Mike är så lång hårig så det är inte sant. Ska även ta en lunch med mamma o sen bär det av till min mormor o morfar för LITE fika. Eller ja om jag känner gumman rätt så är det väl 7 sorter o tårta....
Nä nu är kl alldeles för mycke måste ta o borsta bort dillchipsen mellan tänderna o lägga mej.
Over And Out

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Thez! Såå tålmodig mamma du är!!! Fast lillprinsen skriker och inte är såååå "nöjd" med utelivet utanför mammas mage just nu!Men jag lovar, det kommer bättre dagar, tänk på det!! Mike är bara för härlig förresten! Kram Mikaels mamma Karin!!