måndag 7 juli 2008

BVC

Ja då var det dax för en tur dit igen. Som vanligt pekade vågen uppåt. Närmare 5750g var ska detta sluta?? Längden har även ökat den oxå 59,2cm. Så efter besöket ändrade jag på "bältena" i hans bilstol.
Sen fick vi besök av Lina, känns som evigheter sen vi sågs.Hade nästan glömt bort hur hon såg ut ;).... Förut så träffades vi nästan varje dag. Iaf dom dagar jag var ledig eller jobbade kväll. Gick till henne efter att Mike o jag hade ätit frukost o stannade tills det blev mörkt höll jag på o säga eller gjorde visst det. Nä skämt o sido men till em iaf.
Ja annars har vi bara varit hemma idag jag o grabbarna. Inget kul väder så TV´n har gått varm här hemma. Milo har som vanligt skrikigt om han inte hängde på armen. Ja ja hans roliga tid kommer nog den oxå. Men när vi var på BVC då minnsan gick det bra o skratta o "prata". Tror att han tycker det är tråkigt o vara hemma eller nåt. För oftast när vi ger oss iväg om det inte är för varmt så brukar han vara på bra humör. För humör är nå´t han har kan jag lova ojojoj. Vill vara i centrum all the time, 24-7 (utläses på eng).
Ikväll har jag fått avlastning av min underbara sambo. (Tack älskling älskar dej jätte mycke puss.) Han har lagt Milo efter att jag gett han mat. Jag borstade tänderna på Mike o läste bok men sen tog Kaj över även det. Fast det gick inte lika bra killen hade visst lite sömn problem. Lite svårt o somna men han var ju understimulerad idag vi har ju bara varit hemma o han har ju inte haft nån kompis o leka med.
Men im bär det iväg till familjen M för lek för dom stora barnen (Mollie o Mike), ammning för dom små barnen (Mille o Milo) o KAFFE för mammorna. Visst Mikaela??. Hoppas att min lilla son har tänkt o ge sin mamma lite fika o umgänges tid iaf. Men risken är inte så stor..... Hmm....
Just det igår var Mike o jag o gick tipspromenaden i Råssnäs, hör o häpna VI VANN. Både Mike o jag. Vet ej priserna men det visar sig väl på söndag när vi åker dit. Inte illa för att vara första gången vi går denna. Så med den turen måste vi gå flera gånger. Är det nån som är sugen på o följa med så hojta till.
Nä nu måste jag sova om jag ska orka med lek im hos familjen M.
puss på er

1 kommentar:

Mickan sa...

så sant så sant --kaffe och rulltårta,kaka,bulle med:)