måndag 21 juli 2008

UseL;)

ja det är just vad jag är på o skriva. Men det är helt enkelt alldeles för få timmar på dynet. Hmm kanske ska ta o fixa ett par timmar till. Ja tänk om det ändå var så enkelt....
I helgen har jag försökt o underhålla Mike på allra bästa sätt. I fredags var vi en sväng på stan, killen fick gå dit o det var ju SÅ jobbigt. Ja ja han fick åka bil hem iaf. Var på stan även i lördags, sen på kvällen var vi på kalas hos min bonusmamma. Hela söndagen gick åt till att städa. Ja Mikaela jag fick göra det själv har ingen som gör det medans jag är på stan som vissa andra har....;) Men det regnade ju hela söndagen ändå så vad skulle man annars göra.
Idag gick vi till min syster, fick både lunch o fika. Tack snälla syster yster.
Ikväll var Milo inte så rolig han hann o somna i mitt knä innan kvällsmålet. Fick väcka han o sen var det kört han var så övertrött. Men han somnade i mitt knä när jag läste bok för Mike. Men till åtta hade dom somnat.
Varför händer det aldrig nåt kul i mitt liv?? Bara en massa måsten hela tiden, ta hand om barnen, träffa vänner, fika, fika, fika o så fika. Ja laga mat, tvätta o städa oxå förståss men det är inte så viktigt....
Kaj är på väg hem från Södertälje redan, trodde han skulle komma im men han kommer väl nångång i natt eller så.
I veckan har vi lite vänner o träffa, BVC o VC besök med båda barnen. Milo ska på 2 månaders kontroll på torsdag o Mike ska få vaccin mot TBE på torsdag. Killen har ju redan haft 2 fästingar som tur är har vi sett dom i tid men nästa gång kanske vi inte gör det.
kramen

2 kommentarer:

Mickan sa...

Måsten är tråkigt!
Kan fråga micke om han vill komma hem till er nästa gång det är dax för damm vippen att åka fram:)?
du är stark du..krameN

Thez sa...

ja det skulle väl bli om ca 2 veckor då...;)
ja nån måste ju vara det oxå....
tack
kram