torsdag 14 augusti 2008

Besiktning

Japp då har man varit på det idag. Ja inte med bilen utan med mej själv. Sån dära härligt trevlig efterkontroll. Fick stämpel i protokollet "Godkänt", så nu är det bara o börja med nästa....
Nä ni det blir det inte. Inte än på typ 7 år kanske.
Tänk o få en liten tjeja som jag kan göra mysiga tjej grejer med.

Nu är det bara panga o skjuta o härja o slå. Allt som ser någorlunda ut som en pistol ska det skjutas med. Suck jag blir så trött på det. Mer kommer det ju bli när lilleman blir större o tar efter brorsan.

Det här med blogg är ju rena rama drogen;). Så fort jag hittar nånstans en länk till en blogg så är jag där o läser. Åhh jag blir helt tagen av det, kan inte sluta. Men det känns lite skumt faktiskt nästan som om man är en lite fluga hemma hos folk. Men shit va kul det är.

Längtar nu till att Baboon ska öppna. Har redan hittat vad jag ska köpa till Milo. Lilla hund design. Ni som inte vet vad det är kan kolla på. http://baboonbarn.blogspot.com. Är ju bara så fräcka, måste ha.

Ja ikväll hade vi en kille här hemma som absolut var gratis. Skrek typ konstant mellan 19-20,30. Åh jätte kul. Not. Nästan inget hjälpte. Men han gav upp till slut. Det är i sånna stunder som man bara vill ha sitt liv tillbaks. Men sen kommer ju stunderna då han jollrar o skrattar åt en hela tiden o då vill jag absolut inte ha mitt liv tillbaks :).

Kollat på när o fjärran, det var från Koh Samui. Skapligt sugen jag blev på o åka nu då. Men vi ska åka nångång måste ju hälsa på våra vänner. Blir väl snart hoppas jag på. Kanske ska ta o vaccinera oss så vi har det. Hmm det tål o tänkas på. Man kanske inte kan vaccinera sig när man ammar?? Eller?? Nån som vet??.

Nu är det TV dax ska kolla lite i skåpen i köket om det finns nåt gott o äta;) Mike har massa godis kan ta det köper nytt till han tills lördag.

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag vet... Och det är bara när man är gravid man inte ska ta sprutan....
Lycka till! /Veronica