måndag 11 augusti 2008

Dagis

Ja så kom den då. Första dagis dagen efter 7 veckor.
Hur gick det då?? Galant kunnde inte tro att han har varit bort så länge.
Han hade inte ens tid o säga hejdå till mej...:(
Tog en lång promenad efteråt. Ja visst ser du gick till Maxi o tillbaka.
Ja jag vet att jag är dum i huvet, men fasen nån gång måste ju kilorna bort.
Så nu ni är det bara promenader som gäller.

Skulle kolla på Me&I ´s höstkollektion som släpptes idag.
Ja o det skulle visst alla andra i landet oxå göra, snacka om överbelastning...
Sidan hakade sig typ hela tiden. Mike blev lite otålig,
Men mamma jag vill inte titta på tjejkläderna, jag vill bara titta på killkläderna.
Suck o jag gjorde vad jag kunnde för att komma dit han ville på sidan...

Im hoppas jag att My har tid o träffas en pytte stund iaf. Dom flyttar ju på torsdag. Snyft.
Kommer o sakna dom jätte masser. Men som Kaj sa, vi får väl åka o hälsa på dom.
Klart vi ska!!!!!! "Sol o bad vilda västern".

Ikväll blir det tidigt i säng, säger visst det varje kväll... hmm
Men nu måste jag lägga mej tidigt har jätte ont i huvvet o är ap trött.
Gick ju upp 7 imorse för o hinna göra iordning ej o barnen o äta frukost o allt.
Var ändå sena till dagis. Ja ja man kan inte vara i tid jämt.

Nu ska jag kolla på tv en stund sen nanna kudden.
Kramen

Inga kommentarer: