lördag 2 augusti 2008

LKPG

Blev en sväng på stan på fm o fixade en present till Sandra som hade 30 års kalas idag i LKPG. Köpte ett presentkort till henne så hon kan förnya garderoben.
Det bjöds på smörgåstårta, glass o kladdkaka. Jätte gott.
Det blev bara Virre o jag med Milo o Wilma, dom övriga familjemedlemmarna blev till toys R us o kollade in leksakerna. Hade visst varit på Burger King oxå o ätit. Ja ja alla i familjen kan ju inte äta nyttig smörgåstårta....;)
Dom åkte hem före oss o lekte lite "hemma" på Furulidsgatan.
Till middag här hemma blev det resten som fanns kvar av köttfärslimpan som jag gjorde i tisdags. Ja den har varit i frysen sen dess... Nästa gång jag gör det så ska jag inte frysa den blev inte alls lika god när den värmts upp igen.
Milo tog sig ett bad ikväll innan sängen. Han har kommit på hur man gör för att skvätta ut vatten. Var mer vatten på mej o golvet än vad det var kvar i baljan, men kul hade han iaf.
Milo hade lite svårt o somna ikväll men det är inget emot vad Mike har han har fortfarande inte somnat. Jag har läst bok sagt godnatt o allt som man gör innan. Men han blev ju bajsnödig o allt vad man blir innan läggdax...;) Nu är Kaj där hos han så nu somnar han nog snart.
Hoppas på en tipspromenad im i Råssnäs skogen men det kommer väl stå som spö i backen a regn im säkert. Ja ja nu är det TV time o surfar time.
Puss puss

Inga kommentarer: