lördag 6 september 2008

eurovision dance contest

Ja det är ju som vanligt när Sverige är med i nån Europeisk tävling.
Jag menar vi kommer med (enligt alla experter) ett kanon nummer o som vi kommer att leverera allt med. Men sen kommer det till röstningen o då går allt käpprätt...
Ser ju inte ljust ut för Danny o Jeanette precis ligger typ på 11:de plats. Ja ja bara o komma med nåt mer spexigt nummer nästa år. Om det nu blir nåt nästa år kanske måste kvala eller nåt.

Snart så kan jag nog lämna barnen hemma o gå till Harry´s. Nu är ju Milo snart 4 månader så då klarar han sig ju utan mamma några timmar. Men undra om mamman klarar sig utan han ett par timmar hmm det är frågan det. Nästa helg kanske jag kommer så håll i hatten. Men om jag känner mej själv rätt så sitter jag här hemma i soffan nästa lördag oxå. Även lördan efter det o efter det o efter det o sen är det jul...

Nästa vecka är jag gräsänka igen:(. Ja ja så är det i mitt liv men vi klara oss.
På onsdag ska vi ta dom första simtagen. Åh herregud hur ska det gå? Milo kommer väl skrika så kakelplatterna rammlar ner. Ja det återstår att se lämnar rapport om det på onsdag.

Nu säger jag grattis Polen o god natt.

2 kommentarer:

Mickan sa...

Håller med dig!
jag tyckte danmark var bäst i allafall..
Harrys säger du?;)
nice nice..

Thez sa...

japp Harrys säger jag o det blir det den 27:de. så håll i hatten för här kommer vi!!!!!!!!!!