söndag 19 oktober 2008

gipsat

Nu på kvällen har vi gipsat Mike´s händer. Hoppas dom blir fina sen när dom är klara. Tar ju ett tag för gipset o stelna. Men han hade grävt lite i den rosa massan så inte säkert att dom håller. Ja ja återstår o se.
Annars idag har vi varit hemma hela dan, jätte skönt faktiskt. Jag har rensat lite bland alla bebis kläder. Tagit bort det som Milo växt ut, kollat vad jag vill spara o vad som ska säljas. Nästan allt ska säljas har bara sparat 3 body, 3 par byxor, 2 par strumpor. Ska kolla igen för det är säkert nåt som inte går o sälja som är fläckigt eller jätte ur tvättat. Åh vilket jobb jag kommer få nu...
Mike har visst fått matlust:). Han har idag till kvällsmat ätit 8 skivor bacon ja ÅTTA skivor, 1 potatis o massa sås o ännu mera lingonsylt. Både innan o efter maten åt han 1 äpple. Sen senare på kvällen tryckte han i sig en macka oxå.
Mamma kommer förbi im på lunch hon har beställt taco paj. Skit oxå kom på att jag har ingen tacokrydda. Ja ja får väl ta o köpa det im då. Kan behöva komma ut lite. Sen ska vi till Vimpelgatan för lek o fika. Så nu Mikaela vill jag se att det blir nåt gött till kaffet.;)
Tror Mike börjar fundera på om Mollie har tagit ut skilsmässa...
Ikväll blir det tidigt i säng (säger jag visst varje kväll) men ikväll måste jag det är ju aptrött.
Ha det bäst

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej jag har inte tagit ut skilsmässa:)
min mike;)
-mike min kille!
underbara:)
kramar mollie.