tisdag 21 oktober 2008

5 månader

Idag är Milo 5 månader, 5 MÅNADER. Var har min bebis tagit vägen?!? Vi har varit på BVC idag oxå på fm. Han väger 8310g o är 67 cm lång. Så han är ingen lite killen inte. Mike var så här stor när han var 8 månader. Så nu kan ju Milo ha Mike´s kläder han hade på hösten. Fan va billigt det blir denna höst:). Skönt att det bara är Mike som behöver skor till vintern han skulle behöva ett par nu till hösten oxå. Kanske hinner ta en sväng på stan på tors o kolla skor till Mike.
Tog en lunch med mamma på ströget. Sen var vi hemma hela em o kvällen o gjorde typ inget.
Im är det babysim på fm sen ska vi till Malin o Max efter dagis. Tror jag iaf har inte hört att dom har fått förhinder.
Kaj är o jobbar kommer väl hem nångång i natt antar jag:(. Han är nog bort sen resten av veckan. Nästa vecka ska han iväg hela veckan. Så då är det bara o stämpla in som gräsänka....
Sen dagens nyhet. My o Neo kommer hem på fredag!!!!!!!!!!!! Åh vad kul att ni kommer hem igen vi saknar er jätte mycke. Mike blev så glad när jag sa det till honom.
I morse tog det ju då en stund o ta sig till dagis, för Mike skulle ju hoppa i varje VARJE vattenpöl hela vägen till dagis.

2 kommentarer:

Mickan sa...

aa dagens nyhet fick jag veta i helgen..glömde berätta den för dig igår..:(
men man e ju sen som vanligt...
love:)

Thez sa...

men hon bokade ju biljetterna i går...