onsdag 22 oktober 2008

grrrrrrrrrrr

Jaha o så sätter man sig till rätta o förväntasfull 5 i 9 inför kvällens avsnitt av Grey's anatomy. Åh vad fan händer halv 10???? Jo då blir det helt svart i rutan. Sen kommer det nåt annat programmet för att sen åter igen bli svart. En kort reklam snutt hinns oxå med. När det väl återvänder till det rätta programmet ja då har man ju missat ca 3-4 minuter. Sen då som "plåster på såren" rullar det i info rutan, vi beklagar kvällens avbrott repris på söndag 17,10. Jaha och?? Beklagar?? Det är väl bara o sända avsnittet en gång till efteråt o skita i det som ska vara då. Rättvisan var fan har den tagit vägen??
Inte nog med att kvällen blev "förstörd". Vad läser man i tidningen då. http://www.motalatidning.se/idag/artikel.asp?id=67625 Äh snick snack säger jag bara har inte blivit dålig o inte vad jag har hört att nån annan heller har blivit. Var ska man nu köpa pizza?? Ja det är ju "tur" att Rimini finns. Så denna kväll har varit lite väl informations rik.
Har oxå börjat tro att min mobil o våran hemtelefon inte funkar som dom ska..... Hmm men det är ju min teori.
Nä nu ska jag ta min ilska o lägga mej i sängen o tjura....

5 kommentarer:

Mickan sa...

hm var det en "pik"till mig om telefonerna:(
Tiden SPRANG här ikväll..
JAG satt o halv tjöt i soffan jag med!!jävla kanal 5.
jag tjöt micke skratta..kan du förstå varför jag e lite små "kåt"på derek?;)

Mickan sa...

Min favvo pizzeria ju!!!
ja vad less man blir..
Får ta o beställa från eran pizza telefon online i forsättningen,då kanske du vill att telefonen ska vara trasig!!:)?
Kärlek!

Thez sa...

nä absolut ingen pik till dej vän..

Anonym sa...

Men stumpan då, inte bra att blir sådär arg vettu. Men wådär är det fan alltid om det är nått skit man vill se på tvn. Vi får se till att ses veckan efter denna, då lugnar det ner sig ja lovar! kram på dig.

Och till Michaela, /CRY, va fan ska man äta pizza nu då? Vår favvo pizza Symfoni, nu ska ja gråta mig till sömns. Äckliga pizza bagare!!!

Mickan sa...

mmm extra gräddad med färska champinjoner på:(