måndag 27 oktober 2008

jaha om man skulle ta o skriva lite...

vet bara inte vad jag ska skriva om.

Kan ju alltid börja med o meddela vad som hänt idag.
Först var jag o barnen på öppna förskolan. Hann inte mer än kliva ur bilen så kom My o Neo. Dom fick lunch o massa lek. Vi gick en kort sväng till lekparken o sen till stan. My köpte kläder till Neo.
Gick sen till Ströget (ny skylt har dom visst satt upp såg jag idag). Tog kaffe/te, macka, glass o delicatoboll. Ja tog o tog fick väl så snällt betala.

Gick sen hem i kyla o blåst. Hörde att det skulle bli snö på fredag. Men allvarligt talat sommaren tog ju nyss slut...:(

Sen har vi varit hemma fixat middag o lite. Mike tittar på sin Rorri film femtielva gånger om dan!!!!! Blir tokig snart på denna film. Hans nya kall för er som missat det (om det nu har gått o missa).

Im ska jag fixa i Milos rum. Hämta upp leksaker till han o plocka bort det som inte ska vara där inne. Byter väl helt enkelt plats på sakerna. Upp med Milo saker från källaren o ner med ja vems det nu är saker.

Tänkte kolla om vi kan ta IKEA nån dag o fixa med ben till Mikes säng o nya bokhyllor till båda rummen. Ställa ut den som står i Mike´s rum i v-rummet.
Eller kanske ska ta o önska det i julklapp till grabbarna, fix o don till deras rum. Inte så kul men välbehövligt. Milo förstår ju ändå inget av julen så det är väl bara o köra på där antar jag.

Im ska vi även träffa familjen Pedersen på em efter dagis, hoppas jag är klar med mitt projekt tills dess.....

Nu ska jag lägga mej måste visst ge en hungrig Milo mat med hör jag.

POK

2 kommentarer:

Mickan sa...

hm vet ej om jag missade "det"idag..men var du klar med ditt projekt ?;)
tack för idag.mucho trevligt.

Kanske kommer o skrämmer er i helgen med molls skrämmsel dräkt!!;)

Thez sa...

*kliar mej i huvvet* vet faktikst inte vad projektet var, men antar milos rum. ja så klart det kan bli än så länge iaf. lite leksaker till han o hans kompisar o få bort mikes saker därifrån. så halv klar iaf.
tack själv för idag.