tisdag 28 oktober 2008

lyckas visst inte dölja det blonda håret under det mörka, lyser igenom när man minst anar det

Mikaela tyckte att jag skulle ladda hem picasa. Ja sagt o gjort så gjorde jag det. Ja det är ju inget svårt o göra. Men sen då?? Hur funkar detta program?? Shit alltså måste vara hur blond som helst, fattade inte vad man skulle göra o vad som var så kul o sitta med. Ja ja får väl ringa in expert hjälp nån dag.

På tal om expert så har dom ju denna månad halva priset å canvas tavlor. Skulle jätte gärna göra det på barnen. Men har några problem...
1, har inga bra kort på barnen
2, har ingen bra kamera så jag får bra kort, den är så kass har verkligen gjort sitt
3, kan ju ta med min mobil men upplösningen på den är ju kass så korten kommer bli suddiga när dom trycks.
Får väl helt enkelt köpa en ny kamera o ta bra kort o antingen betala full pris eller vänta/hoppas på att dom har halva priset nån mer gång...

Im är det sim igen. Ska/måste hämta Milos paket på Lindex oxå. Har bara lite svårt o komma ihåg denna lapp... gahhh...

Annars är det lugnt im. Skönt.
Torsdag kan det bli o träffa Sofia o tjejerna, om dom hade en ledig stund då.

Mikaela o Virre + barn, tack för em jätte trevligt!!!!!!

Hmm fick ju då göra ett litet avbrott i bloggandet o svara på msn meddelande. Vissa har visst bråttom med o få läsa....

Nu ÄR det läggdax, får inte bli vid tolv som vanligt.

5 kommentarer:

Mickan sa...

dom där "vissa"är en liten kliande varelse där bak va?som bara e så jobbig!:)
kärlek!

Thez sa...

mm tror det eller så kan det börja på M.... vad vet jag vad vet jag....

Anonym sa...

Vi har ju en skaplig kamera, du kan låna den om du vill.... :)
...men dina fina barn blir ju bra oavsett kamera ;)

Tack för idag!

/V

Anonym sa...

Hej hej, hur länge var det erbjudande, Veronika tipsade mig, men visst var det heeela november ut? *hoppas*. Jag är iallfall ledig på onsdag nästa vecka, kan ni då flickor? Då kan ja ta med min kamera och ta massor av kort på barnen =). Puss o kram

Thez sa...

Sandra, bara oktober ut... tyvärr... men på fujidirekt finns det oxå är inte så dyra där, men dyrare än expert nu på rean men billigare än dom på deras ordinarie pris. ja du fattar hoppas jag blev lite rörigt...
på tal om onsdag kan jag på em, har sim på fm som du vet... puss