onsdag 29 oktober 2008

kanske bäst jag slänger in ett par rader jag med...

...klagade ju på Mikaela att hon ej hade bloggat o så hade jag själv ej gjort det.

Fast vad ska jag skriva då?? Har varit på simmet, gick så där. Milo är lite gnällig vet ej om det är tänder eller om det bara är så det är just nu....

Syster min o hennes tjejer kom på em o fikade. Ringde efter mamsen oxå så hon fick lite kaffe hon med.

Vi tog lite kort på barnen, kameran funkade visst lite bättre idag än sist... Blev några bra iaf.

Ja resten av veckan är så lugn så lugn. Im har jag inget förutom gå med Mike till dagis. Kanske ska ta o passa på o sova en stund med Milo im på fm. Var ett tag sen eller ja en vecka sen iaf.

Fredag ska vi till öppna förskolan. Brukar vara jätte mycke folk på fredagar. Förra fredan var det 20 familjer där o alla hade visst haft typ 2 barn var!!!!! Fatta ved med barn!!!!!
Sen ska vi till stan La Familja, mamma, syster o 4 barn. Skulle visst luncha med.

PoK

1 kommentar:

Mickan sa...

men vi gjorde det till slut;)