torsdag 30 oktober 2008

dagens sanning

hade ju då tänkt idag att när Milo skulle sova sin andra gång att jag då sov oxå... Men som "synd" var så ringde Virre o frågade om jag skulle med till stan. Ja så blev det med den sov stunden...
Vi tog ju som vanligt en lunch på ströget. Han inte gå så länge på stan men vad gör det. Tycker inte det är så kul längre faktiskt.
Hämtade Mike gick tillbax till stan, laddade mitt värdekort, tog bussen till Virre, Theo o Wilma (Johan ej hemma, på jobbet). Blev ju då kvar där hela em o hela kvällen.
Milo har ju även blivit förkyld, eller har han väl varit ofta till o från men nu är det jobbigt. Han har jätte svårt o andas är jätte snorig. Blir ingen öppna förskolan im, får se om det blir nån stan med familjen Taikon. Kaj nämnde nåt om att han skulle sluta tidigt im så Mike o jag kanske går upp en sväng då. Bara han o jag.
Säger bara TACK dagis, för nu MÅSTE visst jag köpa halloween kläder till Mike. Trodde/hoppades på att jag skulle slippa. Tänkte att vet han inget om det så missar han ju heller inget. Fick jag för det. När jag kom o hämtade honom i em så hade han en häxhatt o nån kappa på sig. Dom hade även fladdermus vingar o nån ögonmask. Ja så det är väl bara o handla antar jag. Suck.
Mmm vet vad du tänker nu Mikaela...
Ja ja hoppas på att Milo kan sova inatt för jag behöver det är jätte trött.
Nu läggdax
MIKAELA BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

ja vad säger JAG nu?:)
(ler)

ska blogga !!
kärlek till dig min bloggare;)

Thez sa...

åh äntligen hade du gjort det... hihi