fredag 31 oktober 2008

tjalalallllallalalall

ojojojojoj vad ska man säga???
Finner inga ord hahaha. Ja nu till det som har hänt.

Saken är den att jag skulle vara snäll flickvän o gå till systemet åt Kaj o köpa några öl till han. Ja, det som ni tänker på hände. Jag fick visa LEGG. Ja det är sant. Shit alltså men visst jag kanske inte ser ut som ....hrm 30... o inte känner jag mej som det heller. Men inte ser jag väl då ändå ut som under 20??. Men jag blev stolt o glad. Tänkte se efteråt att tänk om 10 år när jag är 40 då ser jag alltså ut som 28. Ja inte helt fel.

Annars är det som lugnt. Milo är sjuk har feber o är jätte snorig. Kan vara så att tänder är på g eller så är han helt enkelt bara sjuk. Så idag har han fått vara hemma blir så även im.

Nu åter till fredagsmys kvällen i soffan men alla godsaker vi har att erbjuda.

Ha det alla

Inga kommentarer: