lördag 1 november 2008

latast i stan...;)

idag har jag inte gjort många knop. Eller rättare sagt inte ett dugg.
Milo är fortfarande sjuk, eller är på bättringsvägen. Han o jag har varit hemma hela dan, är visst en stund kvar av dagen men vi kommer vara hemma den stunden oxå.
Kaj o Mike är i Mjölby o hälsar på. Spelar TV-spel för hela slanten :).

Hade tänkt att jag skulle städa o fixa lite hemma nu när bara jag o Milo är hemma. Har ju massa tid när han sover, men ni kan ju gissa hur mycke jag har gjort!! Japp helt rätt inte ett dugg!!
Har bara suttit i soffan. Nästan iaf. Har ju givetvis lekt med Milo, gett han mat o bytt blöja på honom. Sen inget annat.

Väntar nu på att grabbarna ska komma hem så vi kan fixa middan. På menyn ikväll, dragonkyckling.

Senare blir det ju givetvis stjärnor på is. Måste även mysa med min sambo oxå som åker till Karlstad im för jobb. Kommer väl hem till nästa helg tror jag. Nu väntar då en vecka som gräsänka.

Kanske kommer tillbax senare ikväll eller så inte, men ha de bra alla.
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du mersmak av dragon(kotletterna)?
Låter gott som kyckling.....

/Veronica

Thez sa...

mm fick visst det