fredag 24 oktober 2008

kanske snart dax o börja varva ner innan man får magsår o hjärnblödning

alltså trodde väl att det skulle vara lugnt o skönt o vara mammaledig. Men icke sa nicke. Vad man än ska göra o när på dygnet man än ska göra nåt, så är det bara stressa stressa som gäller. Så kvällarna är ju bara för underbara, om man har fått barnen i säng vill säga. Mike är jätte svår o få o sova skapligt på kvällen. Vill ju ha honom i säng till 19,30 SENAST. Men kl blir för det mesta 20 innan han är i säng. Suck.
Sen måste jag sluta äta godis på kvällarna. Sluta med allt fika o allt annat små ätande. Blir galen på mej snart. Jag som hade ,förut iaf, karaktär o kunde motstå. Men den försvann nog samma dag jag blev gravid med Milo tror jag. Ja alltså ska väl inte skryta men efter Mike så skärpte jag till mej. För under graviditeten med Mike så var det godsaker i gigantiska lass.
Så allt jag skulle ha gjort i veckan har ju då blivit si så där halv bra. Men tills im ska allt vara klart iaf. Nu är det bara doppresent till Alva kvar. Tur jag vet vad som ska inhandlas så jag kan gå till stan im o fixa det. Ska hämta Milos paket från Libero oxå. Sen ska jag göra typ absolut inget denna helg förrens på söndag kl 15 då vi ska åka på dop.
Kaj har suttit i soffan hos mej hela kvällen o tittat på "mina" program. Kul. Snart dax för sängen har ju då lite o stå i im.
Btw så var jag på Maxi på fm i dag själv med BÅDA barnen. puh. Tur Milo kan sitta för han satt så överlyckligt i denna vagn så. Mike han ska ju då alltid sitta i vagnen där man ska ha alla varor så det blir lite ont om plats. Men dom var jätte duktiga båda två. Fast inget jag vill göra om än på ett tag.
Kanske ta o borsta tänderna o lägga sig, dax för Milo o äta nu oxå hör jag.
Over and out (hihi sandra)

2 kommentarer:

Mickan sa...

ja varva ner..har jag med tänkt på:)
Idag började vårat nya liv avslutat kapitel..Nu är det nya på ingång;)
du hänger inte löst där inte...

spa skulle sitta fint kan du hälsa kajen.
over and out gir(s)

Thez sa...

ja när åker vi?? är jätte på med spa...