lördag 25 oktober 2008

90-talet i like

Allvarlig talat så måste ju 90-talet varit det bästa som hänt. Bäst musik bäst film ja bäst allt. Levde mitt vildaste liv. Gjorde allt sånt man inte ska, bör eller borde... hmm... Ja iaf så levde jag livet då!!! Inget jag skulle vilja uppleva igen, men inget som jag ångrar eller jo nu ljög jag ville bara verka duktigflicka nu. Allt som hände o som jag gjorde är jag inte stolt över men nu har jag ju testat det oxå o insett att jag aldrig gör om det. Har faktiskt försök förtränga en hel del o faktiskt lyckats. Men nu i skrivandes stund så blir jag påmind om det igen.....
Im ska vi på dop för Alva Nilsson. Kul o träffa lite folk. Eller ja lite o lite deras familjer är ju som en hel släkt så det lär ju bli en hel del folk:).
På måndag ska My o Neo komma hit. Då kan vi prata om allt som hänt o allt som kommer hända. Hon ville inte "ta" det på stan förut när jag träffade på dom.
Hur blev det nu Mikaela skulle vi ses på tisdag?? Ska vi komma efter dagis eller??
Nu börjar ,stjärnor på is, som bara måste ses.
POK

2 kommentarer:

Mickan sa...

mm tisdag är enda dagen jag kan ses nästa vecka.."mammaveckan"nu igen vet du:(:(

men vi kan väl komma till er denna gång?:)skulle jag tycka vore roligt,komma hemifrån en svänga..
puss vän!

Thez sa...

ja klart ni får, tänkte mest på dej slippa gå. men regnar det kan vi komma eller blåser typ halv storm. kan väl höras på tis fm eller tidigare
puss gumms