fredag 7 november 2008

fredag

sitter här med en dubbel D och en ja vad ska man säga en enkel B..... Ont som tusan gör det iaf i dubbel D.

Idag tog vi oss en sväng till öppna förskolan på fm Mike, milo o jag. Sen hem o äta lite lunch. Fick även ett efterlängtat besök av Mia. Var evigheter sen vi sågs. Nä det måste bli bättring på det. Hoppas knät blir bra snart vännen:)

Vi har bara varit hemma hela em o kvällen. Har bara inte orkat åkt nån stans. Skulle behöva ta mej till stan o hämta ett paket men det får väl vara kvar på pressbyrån ett tag till. För jag orkar bara inte ge mej iväg.

Så nu till im. Ja då måste jag ge mej iväg. Om *hoppas hoppas* vädret är som det ska vara dvs fint med strålande sol o många plus grader. Så ska vi åka till Järngår´n. Det är där jag har blivit skolad till bonde. Alltså det var dom roligaste 3 åren i hela mitt liv, ja hittills iaf. Så nu ber vi till vädergudarna att det blir bra. Ska väl då även tillägga att jag har sommardäck på bilen. Nån som vill låna ut en bil med vinterdäck im?? Kanske.... Ingen....

Ja som sagt dubbel D nu får allt Milo ta o vakna så det kan bli enkel B på båda....

Puss på er alla

2 kommentarer:

Mickan sa...

hahahaha B o D HAHAAHAHA
underbart godnatt inlägg:)
nattizzzz

Thez sa...

men ikväll är det visst en c eller nåt tror jag, inte nån dubbel ikväll inte...;)
hoppas du kunde sova gott iaf