söndag 9 november 2008

grattis alla pappor idag är det eran dag

Min pappa han fick en blomma o Mike o Milo´s pappa fick en lite bok, "Far du är bäst". Var lite roliga påståenden o andra bra sanna saker som de klocka har skrivit.

Satt här nu o tittade på sanningens ögonblick. Men alltså allvarligt talat hur mycke botox o silikon har denna människa i ansiktet?? Hon kunde ju inte ens skratta eller iaf så syntes det inte. Såg bara för plastigt ut. Undra hur många barn hon har skrämt i sina dar....

I kväll ska jag lägga mej tidigt typ när jag skrivit klart här.. Är inte så trött nu, men vet att jag kommer vara det im. Lika bra o vara förutseende.

I veckan som kommer har vi inget planerat. Inte vad jag kommer ihåg iaf hmm.. Är det så att jag glömt bort nån eller nåt så påminn mej gärna.

Sov gott alla

2 kommentarer:

Mickan sa...

i love botox:)

Thez sa...

ja vad vore livet utan det...