tisdag 25 november 2008

Jaha då var det som kört då...

.... ja var ju som sagt hos optikern i dag.
Hmm undra hur länge jag har förträngt att jag ser illa. Ja typ ett par år eller snarare ett gäng år.
Men nu är det klart, nu bara att välja glasögon. Ja det är ju lätt som en plätt.... Ja eller hur....
Men jag har nog bestämt mej för ett par blå/gröna och ett par lila.
Till på torsdag ska jag ha bestämt mej. Sen tar det 1 vecka till 10 dar innan min nya värld öppnar sig framför mej.

eftermiddan var vi på Busfabriken, alltid lika roligt att åka rutschkana. Hihi, man blir som ett barn på nytt!!!!

Nu ska den blivande glasögon ormen slappa lite i soffan innan läggdax.

Ha det alla

2 kommentarer:

Mickan sa...

Tycker det finns sååå mycket snygga bågar nu för tiden!
plus:hur smart kommer du inte gå runt o se ut nu då:=?

Thez sa...

ja skulle väl vara för den skull då.. att jag för en gångs skull ser intellektuell ut...;)