måndag 24 november 2008

så mikaela nu är utmaningen klar...

1)Vad åt du till frukost? Fil, macka o kaffe

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Har inga bilder på mej, hatar kamera.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Sara

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...svart

5) När var du arg senast? när blir jag INTE arg.... hmm..

6) Ditt bästa minne från skoltiden?Min resa till Danmark.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?Har inga :)

8) Yoga eller löpning? ja den var ju svår.. måste jag välja så får det bli Yoga

9)Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Inget av dom

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?Aftonbladet, MT, Corren

11) Favoritkaraktär i deckare? Deckare? här blir det komedier.. och barn tillåtet

12) Teveprogram du aldrig missar? Greys, Desperate, csi tittar jag bara på om Kaj är hemma, vågar inte när jag är själv...

13) Vem är du avundssjuk på? ja ingen tror jag, inte vad jag kan komma på så här på rak arm.

14) Din bästa revansch? Den kommer när ni minst anar det

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? Finns inga bästa chefer, en chef är en chef. Så alla jag har haft är väl då sämst...

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? allt som har med inälvor att göra från alla djur, surströmming oxå, all blodmat.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?äh skiter väl i dom offentliga, får väl sköta sina liv

18) Kaffe eller te?Kaffe helt klart, men en kopp te är aldrig fel

19) Skostorlek?39

20) Hur ofta är du på IKEA?typ aldrig nu för tiden, förr kanske ett par gånger i månaden

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...?Snarare .vad skulle jag INTE köpa?? säger som Mikaela

2 kommentarer:

Mickan sa...

fråga 21 e ju självklar!VAD SKULLE MAN INTE KÖPA?
utmanad:)

Thez sa...

ja menar det!! vill ju ha typ allt