måndag 24 november 2008

Mjölby

idag åkte vi till Lundbybadet i Mjölby.
Alltid lika kul att åka med familjen. Men fegisen Mike han var ju livrädd i vattnet till att börja med. Milo han darrade men var lika glad för det.
Efter en liten stund gick jag för att ge Milo mat. När vi satt där i cafét och han åt så började han att bajsa.
Jaha tänker ni väl då, och?? Jo grejjen var ju den att han hade badbyxorna på sig. Jag tänkte att det kanske går att ta bort sen men.... nä dom fick jag kasta.
Så för mej o Milo blev det bara en liten badstund.

Nu ikväll har Mike och jag städat på toaletterna, det var väl behövligt. På morgonen imorgon ska jag hinna med att dammsuga innan jag ska iväg.

För kl 11 får jag min dom. Då ska jag till optikern.

Sen hem och hämta upp resterande familj och sen ska vi till busfabriken.

Så imorgon är Mike ledig från dagis.

På onsdag kl 14 serveras det Äppelpaj på Redareplan. Vore snällt om ni som kan/vill komma meddela er på något sätt så jag vet om jag ska göra en eller två. Och Mikaela om ni ska komma så måste jag fixa nåt till Mollie...

Snart är det CSI och sen läggdax.

Puss

4 kommentarer:

Thez sa...

nu är det ändrat virre:)

Mickan sa...

VI kommer:)
men glutenfri paj då?..;)

ska jag ta med"nåt" till Mollie ..eller fixar du nåt?..
pussis

Anonym sa...

Vi oxå. Ska bli smaskens!

Thez sa...

välkomna!!