söndag 23 november 2008

söndag som förut var den bästa dan på veckan....

.... nu är det bara en dag med tidspress o stress.

Det är för att Kaj har innebandy kl 16. Vad är det för en jävla tid?? Man hinner ju knappt träffa någon på eftermiddan bara för att han ska iväg....
Ja ja bara o gilla läget.

Men annars idag då, jo jag har fortsatt skura köket snart är jag klar. Nu har jag spisen/ugnen kvar, fönstret och lite lister och sånt.
Tanken är den att jag ska grovstäda hela lägenheten, mitt mål är o bli klar till Milo´s 1 års dag. För er som inte vet så är den i Maj. Hoppas hoppas jag hinner klart tills dess;)

Efter lunch åkte vi till Madde, Peppe o Linus fick nybakade bullar, jätte goda Madde dom har du lyckats bra med.

Sen hem och barnen tittade på Rorri. Fixa middag, bada barn, åkte till Maxi.
Nu är dagen slut. Bara sova kvar vilket jag ska göra snart.

Då är Kaj ledig imorgon och vi ska väl hitta på nåt. Antingen åka och bada eller åka skridskor. Vi bestämmer nog det vid frukost.

Kanske skulle kunna bli en äppelpaj bakad till eftermiddan, sugen någon?? Mikaela??

Jaha så var det premiär på "nya" Bevvan imorgon. Jag sa till Kaj att nu får han fixa com hem så vi får TV 400 så jag kan titta på det. Han bara skrattade åt mej och sa; du är inte 16 längre...
Jaha och?? det är ju nostalgi för tusan!!

4 kommentarer:

Mickan sa...

jag har den kanalen:)

paj idag???

Thez sa...

hade ju gärna gjort en paj till dej idag, men tiden då var tog den vägen??!! men på onsdag om du vill och kan då bakar jag paj ill alla som vill ha!!

Anonym sa...

vadå inte 16?? Bevvan är ju alltid bevvan!! Herregud hur trög är han då? :)

Thez sa...

Madde- det undrar jag med, måste vara världens trögaste...