torsdag 13 november 2008

lite svårt o bestämma mej...

...vet inte riktigt hur min layout ska se ut. Hittar ingen bra. Finns ju inga roliga o byta med, får väl byta varje vecka eller nåt, hittar nog nån som faller mej i smak...

Sitter o tittar på "du är vad du äter". Vadå jag fattar inte är väl inget fel på lite extra gravid kilon??? Dom sitter som ett smäck på mage o lår. Hihi gött är det.
Sen vad är det för fel på kaffe?? Vem skulle någonsin kunna klara sig utan det?? Ja jag fattar inte.
Undra vad den där Anna Skipper äter om dagarna. Skull gärna vilja se hennes veckointag.

Hoppas filmen var bra Mikaela, vi ses im kväll... Är det nåt jag ska ta med mej så får du höra av dej. Inte meningen att du ska stå för allt snacks. Men just det vi kan ju inget äta som har gravidkilon..... Eller nä bara jag som har inte du...

Nu är det Medium

kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finer sida du har,men vet du man kan göra sin egen..kolla in min "testblogg"hm går inte framåt..svårt det dära med att göra sin egen helt på egen hand.
Vart ingen film här:(Mille tänder bara ploppar fram nu så tandnatt kan de bli här.SKA sova hela dan imorron innan ni kommer så jag orkar med er;)
Ta med dig ett glatt humör..PUSS
Mikaela

Thez sa...

mm sov gott vän så du orkar med oss im. tar med mej ullagrejjen oxå..
Mille har väl fulla tandrader nästa gång jag träffar han..)