onsdag 12 november 2008

telesamtal till Milo

ja det är vad jag tror iaf. Att Mille ringde till Milo förut o berättade alla sina trix o knep på hur man gör så man inte somnar på kvällen. Han berättade även hur man tär på sin mammas tålamod o krafter.
För ikväll var Milo nästintill omöjlig o få o somna. Tog ca 45 min o få han att sova, brukar ta max 5 min. Så nu har jag tagit ifrån Milo telefonen, så Mikaela gör det samma med Mille för man vet ju aldrig vem han ringer till im o lär ut sina knep....;););););)


Idag var jag på jobbet o skrev en ny ledighetsansökan. Gick även in på min mail. Hade visst bara 144 mail i inkorgen!!!!!!!!!!!!!! Ska tillbaks dit im för att anmäla mej till julbordet. Glömde visst det. Så nu är jag mammaledig till 31/5. Sen ska jag bestämma mej om det blir till 31/8 eller 30/9. Men helst vill jag vara hemma till Januari 2010, men blir nog svårt med dagisplats då.


Im ska vi till Holmsvägen efter dagis o leka en stund. Är inte så ofta som Mike o Linus kan leka, alltid är det nå´t annat som kommer emellan Typ Maddes jobb......


Åhhh snart är det Tv kväll på 5:an..... som jag längtar. 21,00 pip stör då ej.

POK

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahaha..o igår satt du här hemma o berättade hur LÄTT det e att få Milo o somna;)
Mille hörde nog dig "skryta"o ringde självklart sin själs vän Milo för att "läxa"upp honom!
Killar brukar väl teste sina mammors tålamod?
Kärlek
btw..nu har syrran min gått o blivit en blogg nörd;)...Mikaela

Thez sa...

mm jo du det måste nog ligga nåt i det... ska aldrig mer säga att han är bra på nåt;).
jaha fattades väl bara att hon skulle gå o bli det oxå... hihi
btw.. ska du på julbord med jobbet?? jag ska gå den 17:de iaf