lördag 15 november 2008

lördag

åh vad har man gjort idag?? Men typ inget...

Jag tog mej sov morron i dag. Tyckte att jag var värd det efter gårdagens vin intag. Ja man blir ju trött av att hålla i glaset osv....

Gick upp o blev "tvingad" att äta frukost av Mike. Han satt o höll mej sällskap oxå, trevlig son jag har. Milo satt vid Tv´n som vanligt, han har visst fastnat för den...

Efter lunch eller rättare sagt senare på em åkte vi till Citygross i Mantorp. Stor handlade där. Inte ofta man åker dit även fast man inte har så långt. Ja ja där blev vi visst en stund.

Köpte gröt på tetra till Milo åh vad han smackade o åt. All heder åt han som uppfann tetran.

Väl hemma började vi med maten. Hade köpt kött vi skulle äta ikväll. Åh det var det segaste jag har tuggat på. Fy vad illa det var. Nästan så det gjorde ont i tänderna. Tycker faktiskt synd om er som måste köpa erat kött i vanliga affärer. Tacka vet jag restaurang kött, det är iaf mört.

Så för min del blev det vegge schnitzel o potatisgratäng, Kaj åt av ren snålhet o Mike han fick oxpytt... Lyxig lördags middag vi fick till slut.. hmm...

Inga kommentarer: