söndag 16 november 2008

skönt att denna dag är slut så jag bara får sitta ner o inte göra nåt

Dagen började med frukost o tvätt. Sen dammsugning, dammning o golv torkning sen mera tvätt. Renbäddning av alla sängarna o mera tvätt....

Badning av 2 barn sen fixa lunch.


Just det bakade muffins oxå till gästerna som kom vid 14.


Vi har suttit o bestämt vem som ska ta med sig vad till vårat julknytis. Jag fick på min lott, Jansson, potatisgratäng, potatis, dricka o pepparkakor. Hmm känns som jag glömt nåt... ja kaffe förstås just det prinskorven med ja, den glömde jag.


Till middag blev det Tacos alltid lika gott. Men jag fick en nära döden upplevelse trodde jag skulle kissa på mej. Fy vad obehagligt äckligt det var. Ja alltså i en paprika hittade jag en LARV!!!!! Blä vad äckligt det var. Vet ej om den levde tittade faktiskt inte efter. Hade ju fler paprikor men den syn jag möttes av satte sig fast på hjärnan, hade lite svårt o äta paprika sen.


Mike slickade visparna efter muffins baket så här snygg blev han efteråt

2 kommentarer:

Mickan sa...

lugn helg för er gumms.gött!
neee e inget med mig förutom att jag e ett psyk bryt!
Trött på alla o allt(ta ej åt dig nu bara!)
Försöker "komma"ifatt mig själv lite bara..
love my dear freinds:)

MADELEINE sa...

Tack söta du :-)

Nämen usch, för en larv... jag har nog kräkits.. så himla känslig.. hittar jag ett hårstrå i maten då är d tvärkört.. :-o

Jättemysig blogg du har ;-)