torsdag 18 december 2008

busis

Idag styrde vi volvon till lkpg för bus på busfabriken.
Oj vad kul dom hade Mike och Theo, eller det tror jag bara för vi såg knappt röken av dom.
Virre o jag satt i en soffa med dom små o pratade.
Mike tog klivet in i stor barns världen oxå han åkte lava kanan och den blå (vad den nu heter) alldeles själv. Ja med Theo förstås .
Han är ju lite som sin mamma harig när det gäller sånt.
Ska väl tillägga innan Virre gör det att Jag inte vågade åka den röda, satt där uppe o Mike åkte flera gånger kom tom andra barn som sa, Men åk då. Men nä jag vågade inte, tog den lilla gula ner ist, tycker tom den är lite läskig. Ja ja så idag har jag blivit brädad av min snart 4 åring.

Nu blir det snart sängen är så trött. Milo var vaken mellan 3 o 5 inatt/morse. Hoppas han kan sova lite mer inatt.

Inga kommentarer: