onsdag 17 december 2008

julbord

har varit på det lyxig kommunala julbordet. Ojojoj vilken lyx...:)
Ja det var ju iaf bra mycke bättre mat och underhållning än på medevi.
Underhållning stod Tobbe, Linda, Sanna och Jessica för. Mikaela gjorde ett litet inhopp mot slutet. Alla dom är med i motalas lokalrevy.
Åh så himmla roliga dom var. Tobbe han verkligen bjöd på sig själv han låg på ett bord o sjöng i natt är jag din till en massa fulla kärrnger som betedde sig som 14. Hjälp vad mycke östgötska det blev i den meningen. Ni som ej fattar googla på det:).

Jag har en fråga till er tjejer, vad sägs om en tjejkväll med mat och revyn?? Vilka är på??

Nu är det sängen som gäller, ska till busfabriken imorrn. Tror jag iaf Virre har ej hört av sig mer ikväll får väl ringa till hon imorrn o kolla läget hur det bli.
Mike får då helt enkelt vara ledig från dagis, han kommer nu vara ledig tills den 13 jan. Oj vad länge vi ska gå på varann här hemma... jaja det löser sig.

Godnatt på er

3 kommentarer:

Mickan sa...

jag tyckte allt var B..maten ,folket underhållningen..
men men Motala kommun kan man ju inte räkna med.
hoppas dagen vart skoj på busa.
kramar

Thez sa...

så du tycker inte dom är roliga från revyn alltså?? jag tyckte det var så bra.
Så då antar jag att ditt svar på min fråga angående tjejkväll med middag o revy blir Nej.

kram

Mickan sa...

neee tyckte dom inte var "roliga"alls...
men smaken e som baken ,som tur är:)
Jag tackar nej på den frågan,men nästa fråga kanske blir ett STORT JAAA:):)

PUSS PÅ MUN.