torsdag 25 december 2008

juldagen

ja då var det juldagen redan....
Idag ska det fixas o donas inför morgondagen då det blir fullt hus. Jag ska steka prinskorv, skala 5 kg potatis, skala lite lök typ 2 st och sen städa av lite. Blir väl lite på ytan som vanligt. Har även lite tvätt o ta reda på oxå

Kaj o Mike ska gå på bio i em. Om Kaj har vaknat då vill säga annars får jag försöka klämma in bio besöket. Milo, ja var ska jag göra av han då?? Han får väl följa med i värsta fall.

Mike han leker med sina nya leksaker. Han har hittils fått:

* Donatello (turtles)
* Splinter (turtles)
* Spiderman plånbok
* Spiderman tandborste
* Dinosarie ägg
* Rory bil (infrarödstyrd och pratar)
* Maxi bil (som pratar)
* Ett turtles (ja vad det nu är) typ nåt rymdskepp aktigt eller pansarbil eller nåt sånt
* WallE filmen
* Snickarbänk
* 2 par byxor (Nova Star)

Milo fick:

* 2 par pyjamaser
* 2 par byxor (1 par Nova Star o 1 par Fix)
* 1 Fix body
* 1 mjukis djur
* 1 plysch set
* 2 olika aktivites grejjer som spelar, låter, blinkar o har sig

Så im blir det ytterligare paket för våra barn.

Bla blir det

transformers dräckt, bytt är butt spel, ben 10 gubbar, kläder, ja jag återkommer med det när jag vet mer.

Sen ska vi klämma in ett litet julfirande med våran sons blivande fru med familj...;).
Blir väl i helgen eller?? Mikaela?? Vet du när Micke o Kaj skulle leka??

Nu måste jag sätta lite fart så jag slipper stå o hålla på hela natten...;)

4 kommentarer:

Mickan sa...

vad LITE julklappar Mike fått;)

klart vi ska klämma in o fira jul ihop-men maten kan vi ändra lite va?vad sägs om pommes o lövbiff typ:)

kärlek!

Thez sa...

han fick 5 st av mej o Kaj...

men Mollie fick väl inga antar jag;)

Thez sa...

oj glömde

på söndag blev det eller?? pommes o lövabit blir kalas

Mickan sa...

neee tomten ger ju bara till dom barn som varit snälla:)kanske därför jag inte fick nåt:(eller för att jag ej är ett barn..nåt av det..

japp söndag bokad.pusss