torsdag 4 december 2008

min dubbel D is back

Ett litet inlägg...

Vad har hänt, vi har varit på kalas (var visserligen i tisdags men ändå). Wilma fyllde 1 år. Eller det är ju idag det... opps..Grattis Wilma.

I går och i dag har vi inte gjort nånting efter dagis.

Igår på simmet så gjorde Milo en favorit i repris. Japp han bajsade i badbyxorna igen... Suck vad ska jag göra med han o hans bajsande?? Ja ja inget större skada skedd bara o gå till omklädningsrummet o ta bort det + duscha killen, sen tillbax i vattnet o simma klart. Men vad det var pinsamt.

I morron ska jag och barnen till öppna förskolan i Råssnäs kyrkan. Måste ju variera oss lite. Hoppas på att Mikaela, Mollie o Mille har möjlighet att följa med oss.
Jag sa till Mike att han kanske inte skulle känna några barn där, gör inget sa han då. Bra.

Vi ska vara barnvakt imorron åt alla 3 kusinerna. Elin och Jonna ska sova över här. Toby blir väl hämtad tror jag har inte hört nåt om vilket faktiskt. Men det är ju Kaj dom har tagit det med från början så det får han sköta. Så det blir fullt hus.

Kanske att jag inser då att 2 barn räcker... Men vi ska ju iaf inte ha 5, men 3

Nu hoppas jag på att Milo vaknar behöver lätta lite

2 kommentarer:

Mickan sa...

förstår att du ej hann blogga igår...HUR gick det med alla barnen ????

kramis

Thez sa...

va?? var du vaken och uppe SÅ tidigt som 7,20?? oj då. här gick man upp 9,45 :)
Jo då det gick riktigt bra med alla barnen. Dom var så snälla så alla.

Hoppas ni hade det trevligt på middan.

Kram