söndag 14 december 2008

Oj var visst ett tag sen, har hänt lite iaf sen sist....

I torsdag efter dagis gick (ja vi GICK) till Mikaela, Mollie o Mille. Det var svettigt ska jag säga. Hjulen på ståbrädan är ju så små så massa snö samlades på dom. Till slut rullade dom inte ens... Ja det blev lite tungt men men fram kom vi.
Kaj hämtade oss efter jobbet, sen blev det tomtenatta för hela familjen. Kaj och jag köpte kläder till julbordet.

Ja o sen på fredagen så var det då julbord på kvällen. Bussen styde oss till Medevi, men det kunnde vi lika gärna varit utan. Inte så speciellt gott kan jag lova. Det var brända prinskorvar, råa köttbullar, torra brunabönor, knäck som gnappt gick att tugga, vaniljsås som var som blaskig soppa, dom hade i en skål frukt cocktail i den hade dom blandat blåbär ni kan ju tänka er hur den färgen var. Ja allt var lila aktigt såg inte speciellt aptitligt ut. Kladdkakan var minsann ingen Virre kladdkaka, smakade inte direkt gott. Ja ja nu har vi provat på det stället oxå, blir väl nåt annat ställe nästa år kan jag tänka.

I går (lördag) var vi mest hemma eller Mike och jag var på stan en sväng. Fixade mina glasögon (dom blå/gröna) dom är så snea. Tyckte det var bra när jag gick därifrån men när jag kom hem o kaj tittade då sa han, dom är ju fortfarande snea. Gahhhh jag blir tokig. Tur jag har dom bruna så jag har några att använda iaf. Sen blev det en sväng till leksaks affären där köpte Mike en Ben 10 gubbe (tack för det Theo);). Sen blev det godishuset. Hemma en sväng sen tog vi på oss hela munderingen och drog iväg till jätten. Oh shit va kul det var o åka snowracer. Mike åkte ända uppifrån o ner helt själv. Milo åkte oxå en gång, han satt där i pulkan ner bäddad o tittade på alla. Vet inte om han tyckte det var kul, men han skrek iaf inte.





4 kommentarer:

Mickan sa...

hahahaha Milo då..du ser fasktklistrade ut:)
puss

Mickan sa...

FASTKLISTRAD!(tESS E EN JÄKEL PÅ ATT RÄTTA MIG..;)

Anonym sa...

Haha vilken tur att du skrev Tess med litet T då :)

Mickan sa...

:)just därför.."retas"lite.