fredag 30 januari 2009

bästa online pizza

Vad säga till sin 4 åriga som när han lägger sig för kvällen och vi pratar.
Jag frågar om han tycker att jag är för hård mot honom.
Men han sa att jag är snäll.
Jag frågar hur pappa är.
Jätte snäll svarar han.
Sen säger han så här: Pappa bara åker o åker o åker o åker o åker o åker, sen ledig o ledig sen åker igen....
Shit vad ont det gjorde i mitt mamma hjärta då.
Han sa tidigare på kvällen när jag frågade vad vi skulle äta. Det får pappa bestämma när han kommer hem.
Kan tillägga att kl är 21,23 och han har inte kommit hem än....:(
Är i garaget, kanske bäst att skriva det så ingen tror nåt annat....


Ja men bortsätt från detta så har dagen varit bra. Var skapligt seg i morse, men det är ju som vanligt. När vi äntligen kom iväg (var visst lite si och så med det) så hamnade vi på öppna förskolan.
På em kom Virre, Theo o Wilma. Mellis och lek. Hoppas magen blir bättre snart.

Sen är det ju så att när man är ensam hemma med båda barnen och typ tomt i alla skåp med mat. Ja vad gör man då?? Jo man tar fram datorn, googlar på online pizza, beställer, betalar och VIPS så står pizza budet utanför dörren. Men allvarlig talat helt galet kanon bra.:)

Så fredagens hiss är: online pizza
Fredagens diss: Evo

2 kommentarer:

Mickan sa...

..men han svarar att pappa är jätte snäll:)bra Gosse!

Vet inte hur det är i andras hem men här hemma är det precis så som det var i mitt hem när jag växte upp,o inget fel på mig idag va,hm förutom min yrrol het,o lite annat som vi kan ta du o jag vid nästa fika;)

japp visst e det bra med online pizza,helst i dagens samhäller där man aldrig har kontanter på sig..

Hoppas mannen har kommit hem nu så ni kan ligga skeden o mysa natt natt typ:)

kärlek till er på gatan!

Thez sa...

jo jag vet men han är lessen för pappa inte är hemma.
nu är han i väg igen, spelar hockey-bockey...

Ska tillägga att han kom hem 00,05 inatt eller imorse.... hmm....

Han ska ju iväg ikväll igen till singel grabbarna och dricka öl, lämnma mej hemma ensam igen. ja ja så är det väl när man är kille och kan umgås med sina vänner på kvälls tid när man vill.

kärlek även till er på eran gatan