måndag 19 januari 2009

En hel dag på björkgatan:)

Vid 11 tiden bar det iväg uppåt brinken. Där väntades en nybakad sockerkaka, hmm o jag som ej äter fikabröd... ja ja man fick ju helt enkelt offra sig som det heter :). Vi blev visst kvar där till typ 15,45. Gick ut för en lekstund i snön. En tjock o kort snögubbe fixade jag o barnen till medans Sandra skottade snö. Den skulle ha fått sig ett namn men är fortfarande namnlös, förslag nån?? Fram på vår kanten ringer väl Jimmy o är galen på mej för det ligger små sten i gräsmattan.. ja ja det bjuder jag på. Kör försiktigt med gräsklipparen bara;);)

Hem o fixa middag till familjen, blev inte helt otippat korvstroganoff. Ja ja barnen äter det iaf.

Mike och jag spelade lite wii, Milo låg på soffan o tittade på.

Ja det är vad som har hänt för dagen, har tagit hand om lite tvätt oxå.

Så nu för im vet jag inte riktigt hur det blir. Väntar fortfarande på ett telesamtal... ;). Men det har säkert kört ihop sig där borta på gatan....

Är helt på en lunch med tillhörande sällskap och promenad.

5 kommentarer:

Mickan sa...

snögubben ..kanske?

Thez sa...

ja jo det funkar ju alltid...

Anonym sa...

Hej, jag har lite tråkiga nyheter. Gunnar har lämnat jordelivet. Han har blivit MÖRDAD!

Tack för att ni kom igår. det var trevligt. Puss o kram

Mickan sa...

många tårar faller...

Thez sa...

vet inte hur jag ska klara mej nu utan han. sitter här i soffan med stora tårar på mina kinder:(:(