fredag 16 januari 2009

Min lilla kille har blivit en stor kille

Nu i natt sover Mike över hos Theo. Hjälp vad fort det går, han som nyss var bebis ju. Nu är han så stor att han sover över hos sin kompis. Men det är väl så att när dom mer får bestämma o välja vem dom vill sova över hos, fast bara så där.. hmm ja det är väl så, bara inse att nu är han stor.

Annars idag har vi varit på öppna förskolan, lunchat på stan, kollat present till Max, fikat här hemma och ätit pizza på furulidsgatan.

Im ska vi till Max på kalas hoppas på en MASSA fika nu Malin :).

Nä tillbax till let´s dance och invänta Kaj (som spelar hockey).

Sov gott

7 kommentarer:

Mickan sa...

fika???mäh du fikar ju inte längre;)
..eller hur var det nu igen????

Mickan sa...

...för en massa kaffe menade du väl ändå inte?

Anonym sa...

det blev massa kaffe, tårta, glass chokladpudding, fruktsallad o massa kakor...........mmmmm

Thez sa...

ja fast det var ju för alla andras skull jag mena... om fikat... hmm jag åt BARA fruktsallad.. *lovar*


tack för en super trevlig em Malin, vi hörs i veckan. o du förresten det var INTE jag som körde hem opps...:)

Anonym sa...

oopppss!!
det brukar bli så för oss med. kommer på det typ halvvägs o måste byta..varenda gång....!!
Tack själva, det va skoj att alla barn o mammor fick träffa varann.
Kramis

Mickan sa...

fast det var ju för alla andras skull !DET VAR DE FRÄCKASTE!!
tack tack tess;)

Thez sa...

-Mikaela ja tur jag hade några att skylla på iaf denna gång... så jag ej behöver ha dåligt samvete eller nåt...
-Malin tur att det finns fler så inte bara vi är oansvariga föräldrar...