tisdag 6 januari 2009

Kalaset har nu lidit mot sitt slut, och jag har världens nöjdaste (snart) 4 åring här:):)

men mina vänner vilka snälla barn ni har. Dom var alltså här ensamma utan sina föräldrar så helt enkelt ett riktigt barnkalas. Allt var helt toppen. Barnen var jätte snälla lyssnade på mej o Kaj hela tiden, dom lekte och det var inte ens stökigt efter dom.
Julia, Mollie och Max degade med trolldegen. Max och Mollie fick spindelmannen tatueringar. Medans Mike, Theo o Linus var på Mike´s rum och lekte.
Hmm men fikat då?? Ja dom brås ju INTE på sina mammor iaf. Men allvarligt talat dom åt ju inget på fikat. Ja tårtan då den åt dom ju. Men ingen av dom åt upp sina chokladbollar.
Dom fick även varsin godispåse (skulle haft fiskdamm, men blev inte så undra varför Malin???) i den låg det; 2 klubbor, 1 tablettask och 1 clementin. Ja undra vad som åts upp först?? Japp allt godis. Max han skulle ha med sin clementin hem till mamma o pappa, snäll han är killen.

Jo då jag tog några kort skulle lagt ut dom för att visa hur det såg ut under dom 2 timmarna barnen var här men, ingen kabel som vanligt...
Kaj sa att vi ska köpa en im. För im SKA jag hänga på låset till IKEA för nu står det att dom ska få in ett 20 tal bokhyllor im. JIPPI är så glad så glad. Men med min otur är väl alla slut när vi väl kommer fram...

Har även fixat maten som det ska bjudas på im kväll när våra familjer kommer för att fira våran 4 åring. Så det är bara sallade som ska fixas o det är ju gjort i ett nafs.

Så im alla mammor o pappor kommer korten kommer låta dom tala för sig själva på hur kalas dagen gick;)
Så nu vill vi tacka er som förgyllde våran sons dag. Tack.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha,,just det!!! Dom ligger kvar i jackfickan...skulle påmint mig ju

Thez sa...

kom på det senare efter typ nån timme så försent, men dom fick ju sina godispåsar iaf. är väl viktigare än själva fiskandet antar jag...

Mickan sa...

Brås inte på sina mammor?och du antyder vad?;)

Mollie kom hem med frukten och tablettasken OCH en spindel på armen som hon sprang omkring o skrämde oss med:)

Mitt tips angående imorgon:ring till ikea innan..man kan aldrig vara säker..

pussisnuss

Mickan sa...

020 - 43 90 50
telefon numret till ikea i Tornby..

=)

Thez sa...

jag antyder att vi fikar ihjäl oss på dessa äppelpajer och kladdkakor..;)

visst är den fin spindeln?? jag sa att visa den för mamma då blir hon nog rädd.

kaj har ringt till dom förut men då har dom sagt att det är strul från leveransen. så vi åker till örebro im ist o badar o svänger förbi ikea där. dom har massor vita har jag sett...

Mickan sa...

jag antyder_gott med fika=)
ha en mysis dag imorron.själv börjar dagis med molls imorron igen,sen går jag o mille på en promenad,hade tänkt ta svängen förbi dig för en slät kopp(med lite mjölk i)men skit i mig o åk o ha det skoj istället då..;)

Anonym sa...

Det var ju det jag sa....våra barn lyssnar ALLTID. :)

(Vad roligt att det gick bra, men det kan ju inte annat....när du är där och tar hand om dem:))

/V