måndag 5 januari 2009

lika bäst att göra ett avtramp...

jodå idag fick Kaj minsann åka själv till LKPG. Men mina planer för Mike´s rum gick ju i stöpet. Var även idag som alla dessa andra dagar bovägga på IKEA. Nu står det att på deras sida att dom ej vet när nästa leverans kommer att bli...;(

Men på toysRus hade dom iaf Omnitrix (Ben 10 klockan). Så den ska han få av oss när han fyller. Blir ett till spel till Wii oxå.

Då är det kalas dax im. Har nu ikväll med den blivande 4 åring gjort trolldeg. 2 vanligt neutrala och 2 grön. Hulken deg kallade han den... Så im ska det fikas, degas o fiskas.

Nu ikväll är Kaj på 30 års fest hos sin barndoms/jobbar kompis. Ojojoj vill helst inte tänka på hur han är när han ramlar in här fram på små timmarna.

Milo den lille busungen sover inte så speciellt bra på nätterna. Vet inte om det är för att jag har slutat helt att amma eller om det är tänderna eller om han bara behöver ha sitt egna rum nu. Ska ta tag i det nu snart bara IKEA kan se till o få in dessa bokhyllor jag vill ha i grabbarnas rum.

Kommer med en rapport från kalaset im kväll om jag orkar. Kanske är helt död efteråt.

2 kommentarer:

Mickan sa...

mäh...vill ni ha ikeas telefonnr eller?:)

barna kommer sköta sig otroligt bra tror jag..
ta hand om din blivande svärdotter e du söter..

pusssisuss

Anonym sa...

Jag kan inte tänka mig att du kommer att vara trött... fem skötsamma, mysiga, underbara, snälla, glada barn som ALLTID lyssnar......Du kommer att vara superpigg och jag ska sitta som ett klistermärke vid datorn och vänta på ditt inlägg.... :)


Kram/Veronica