lördag 3 januari 2009

inget ikea

blev inget ikea idag. Kaj skulle ha åkt själv på em när vi andra i familjen var på 9 års kalas, men han valde att sitta hemma vid sin dator.
Men im måste vi åka, skulle visst inhandlas en 30 års present oxå.
Så nä Mikaela jag klagar inte över att åka till ikea 2 dar i rad....:) men det blev inte så idag iaf:(.

Mike och jag var på stan och åt lunch med Theo o Virre, gick till leksaksaffären köpte en present till fördelsedagsbarnet. Elin var det som fyllde.

Nu ska jag lägga mej, vet inte eller om det bara är så att jag inbillar mej men känner mej lite krasslig. Ont i huvvet och i halsen. Hoppas hoppas jag mår kalas imorron.

1 kommentar:

Mickan sa...

ikea idag då?vart det dä för mannen din eller följde ni alla med in?
BLOGGA DÅ FÖR H.....!

PUSSISNUSSISSAR