söndag 8 februari 2009

funky kidz, Theo, Wilma o Virre, MAXI....

ja nu kan jag måhända vara nöjd med bloggen. Men vet att det kanske bara är för en stund.
Kom på en bra jämförelse (jag som byter ganska ofta), det är som Mikaela och hennes vagnar. Det byter hon ganska ofta... Nu kommer hon hata mej;) Men det bjuder jag på:) Är ju så med oss med besluts ångest.......
Älskar dej iaf vännen!! Fast nu tror jag att hon har hittat rätt. Det känns så iaf hon verkar vara super nöjd med det senaste inköpet.:)

Virre o jag drog en sväng till MAXI (ja vet REKLAM). Handlade lite grann. Skulle "bara" vecko handla men blev lite mer. Det är ju så när det kommer gäster och äter en ur huset;)

Mike har varit på fuky kidz idag oxå. Nu på rätt tid med. Han tyckte det var jätte kul. Man satt där uppe och väntade som en ganska stolt mamma när killen var en trappa ner.

Alltså jag fattar inte det här med glasögon. Är det BARA jag som jämt har fingeravtryck och annat skit på dom eller?? Lever som i en dimma mest hela tiden.

Nu är det sängen snart. Måste upp tidigt im o skjutsa Kaj till jobbet. Kom på precis nu att vi ska ju till Madde o Linus im. Förlåt men jag hade glömt det. Fast bättre sent än aldrig att komma ihåg det, visst??

Kram och godnatt

2 kommentarer:

Mickan sa...

HAHA ja men visst :)
Nöjd precis som du-ÄN så länge!nee jag håller mig nog till denna;)

Låter bra att du handlat,då vi har tomt i skåpen så blir det alltså hos er i veckan?..eller var det leka vi skulle göra;)..

vi höres om dag..
kram

Thez sa...

ja nåt ska jag väl lyckas få ihop om det är så att ni vill komma. Kommer ni så vet du att det erbjuds skjuts hem sen.... Lite kvälla mat oxå kanske skulle vara på sin plats??

Men vi ses på ons får väl bestämma om vi är här eller hos er

Kram

btw, 07,23 sitter du vid datorn så tidigt på morron???