måndag 9 februari 2009

hel dag på Holmsvägen:)

Idag blev det en hel dag på Holmsvägen. Mutcho trevligt. TACK för allt idag.
Madde, vantarna låg i väskan (så leta ej ihjäl dej)....
Virre, mössan är här så du vet:)

Ja jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag. Det händer ju inte så där jätte mycke spännande i mitt liv.
Kan berätta att jag har jävulskt ont i ryggen. Men det är väl så när jag måste bära runt på denna drygt 10 kilos klump. Alltså allvarligt nu MÅSTE han lära sig hur man rör på sig. Dels för att jag ska slippa kånka runt på han o dels så han blir lite smalare.

Mikaela ska vi komma till er på ons eller hur gör vi? Antar att Kaj tar bilen så även jag får använda apostla hästarna... Vi kan bestämma det im eller nåt ingen brådska. Lycka till med allt du/ni ska göra im, och även på ons i lkpg.

Nu blir det snart sängen känner att min rygg behöver det, ska ta 2 panodil innan.

Godnatt

1 kommentar:

Mickan sa...

aj aj denna rygg!..du ska få låna min den dära"bra"saken jag fick av mickes far o fru till Mollie..den hjälper ju ryggen den..

tack för det,lycka till själv:)
Ne men vi kan komma till er me så..Molls tar o cyklar från dagis så,men blir ju lite senare då vi e i Linköping vet du..

sov gott ska jag NU!