onsdag 11 februari 2009

Suck... där sprack en av mina principer...

Ja jag är en väldigt princip fast människa (i vissa lägen iaf)...

För er som har missat det så har JAG visst skaffat mej ett sånt där konto på facan. Ja fråga inte hur det gick till för det vet jag knappt själv... Men men nu är det gjort iaf.

Jaha hur har ni det?? Bra hoppas jag. Det är ju en så massa basilusker som far fram här i landet nu så alla är ju sjuka mest hela tiden.

Det finns ju då även vissa som typ är det mest jämt. Stackars er. Sjuka alltså. Nu ligger dom hemma i feber IGEN, ska det aldrig ta slut. När är det eran tur att må bra månne tro?? SNART hoppas vi alla. Kan faktiskt prata för så många i det här fallet....

Har ju då även fått svar på Mike´s prover, dom är bara bra så inget "fel" på han iaf. Det var skönt.

Nähä nu ska jag bara ta vara en stund innan läggdax.

Ha det gott alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så Skönt! Har tänkt på er hur svaren var..// Ha´ det!

Thez sa...

ja skönt att dom var bra. Nu bara vänta på att han ska växa oxå...;)/ha det