lördag 14 februari 2009

alla hjärtans dag:)

Sitter här nu i soffan o tittar på dessa hysteriska människor Oj vad dom går in för det. Pratar ju då om Johan o Virre. Det är wii som gäller här hemma i kväll. Kan ju även säga att Virre sopar mattan med grabbarna i boxning. Balkong dörren är öppen och jag fryser om mina fötter.

Jag har då idag gjort följande:
* Fixat frukost till hela familjen, (nä fick ingen frukost på sängen av Kaj).
* Åkt till maxi och handlat. Köpte en blomma TILL mej FRÅN Kaj.
* Hem packa upp, fixa med Milo.
* Började städa blev väl klar typ vid 16,30.
* Dax o börja med maten.
Gästerna kom vid 17,30 jag hade väl blivit ganska klar men ej Kaj. Som vanligt.

Till middag serverades;
Kött av 3 olika slag, fläskfilé, oxfilé och lövbit
Klyft potatis med purjolök och morötter
En varm och en kall Bearnaisesås
Sallad, oliver, babybel ost.

NU fryser jag snart IHJÄL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta på mej en overall eller nåt och få upp värmen;);)

POK

2 kommentarer:

Mickan sa...

haha en blomma till dig från kaj..den var bra:)

Du..vi måste ändra våran torsdag date..hade ju glömt att min moster kommer ner ,för att då äntligen träffa Mille..

Ju för sig vet jag ej hur länge dom blir..ska kolla med henne lite närmare,annars kan vi ses imorron efter middagen??
..hoppas du tinat upp nu..

Thez sa...

ja hade jag inte gjort så hade jag blivit utan....
men jag fick iaf en av johan;)
eller det kanske var från hela famijen Vallin/Sandgren.

nja det där med upptiningen är si o så med.

Ses i möra