lördag 21 februari 2009

Lördag med Mike, Milo hemma med pappa

Idag har Mike och jag varit på stan med Malin o Max.
Köpte kläder till grabbarna, Mike köpte några Ben 10 gubbar. Han hade med sig egen plånbok i bakfickan med en kedja på. Han var så cool. Han var hel nöjd att få betala o köpa själv.
Lite godis blev det också innan hem dax.
Vi intog en lunch i stillsamhet på Ströget. Haha stillsamhet, jo det vore ju nåt.
Systemet var vi på också, åh vad kul med 2 barn som pillar på ALLT. Var ju livrädd att flaskorna skulle åka i golvet. HADE det hänt hade jag gått därifrån o lämnar Mike, låtsas som han inte är min son.

Kaj är på överrasknings 30-års fest. Hoppas han har det trevligt. Jag var bjuden men orkar inte fixa med barnvakt, vara vaken och trevlig länge och dessutom missa melodifestivalen. Nä så festen gick fet bort.

Malin och jag har ett litet projekt som vi ska spåna lite mer på. Satt idag och pratade om det igen ska väl tilläggas. Men nu blir det att kolla lokal, starta eget bidrag, ledighet från jobbet osv osv. Men om OM detta nu blir verkligt så får ni ju givetvis veta vad det handlar om.

Nu har jag ett barn kvar o lägga innan det är mamma tid i soffan.

Bwt, har INTE (till skillnad från vissa andra) lyssnat på bidragen innan, med risk för besvikelse.

Ha en mysig kväll ute i stugorna.
Puss på er.

2 kommentarer:

Mickan sa...

Gäspandes en hel del i våran stuga i aftonen..sämsta delfinalen ever!
den 14:e då jävlar!!ap skoj ska det bli!

Får du ta hand om mannen din inatt då,gudars vad det kan bli mysigt..;)

Thez sa...

jo du vet ju hur jag fick ta hand om han i natt... med snödrivan o allt... hihi